En del af K13 EVENTS

Møder og konferencer på Vandværket

Vi har 9 konference og mødelokaler med plads til mellem 5-600 personer på Vandværket. Så uanset om du skal holde møde, konference, lancering, generalforsamling eller kick-off, har vi rammerne der matcher. Vi holder også gerne jeres firmafest eller julefrokost.

Hold jeres næste personalemøde, konference eller firmafest på Vandværket

Uanset hvilket arrangement du står overfor at planlægge, så er der mange faktorer der spiller ind, når det gælder valg af lokation. Vælger du Vandværket, så får du blandt andet adgang til smukke nyrenoverede lokaler der kan rumme alt fra 5-600 personer, unik arkitektur, lækker forplejning og en central beliggenhed, som er nem at komme til, både med bil og offentlig transport.

Vi tror dog på at nøglen til et succesfuldt arrangement i høj grad handler om et godt samarbejde, tryghed og god stemning. 

Vi lægger en stor ære i at skabe de gode rammer for et stærkt og godt samarbejde, så du trygt kan nyde din store dag, med vished om at vi har kontrol med alle detaljerne. Denne tryghed forsøger vi blandt andet at opnå ved at have gennemsigtige priser, tilpasse vores rammer til dine behov og ikke mindst ved at samarbejde og sparre med dig, i alle faser af planlægningen af dit arrangement.

– hvad end I skal afholde, så kan vi skabe de rigtige rammer for jer. Hvis du har spørgsmål, ønsker en fremvisning eller blot at komme forbi til en uformel snak, må du
endelig kontakte os.

Kontakt os på: [email protected] eller +45 41 42 66 32

Vores mødefaciliteter

På Vandværket har vi 7 mødelokaler med plads til mellem 2-40 personer. Lokalerne har alt hvad du har brug for til dit næste møde, workshop, jobsamtale eller bestyrelsesmøde. Vi står til rådighed under hele opholdet.
Vi serverer let morgenmad, lækre frokostretter eller frokostbuffet og himmelske kagefavoritter. Alt mad bliver tilberedt af egne kokke og er altid frisklavet.

For at give dig en ide om, hvad vi kan tilbyde, har vi lavet et eksempel på en typisk konferencepakke og en typisk middagspakke, som er lige til at tage ned fra hylden. Du er meget velkommen til at ringe eller skrive for at høre mere, eller du kan udfylde bookingformularen og vi sender et oplæg til dig.

Hver forespørgsel er unik, og derfor kan prisen også variere meget. Men vi vil alligevel forsøge at komme med en idé til et helt standard event. For at få et helt konkret tilbud på dit møde eller konference, skal du blot kontakte os eller udfylde vores bookingformular, så sender vi dig et oplæg.

Heldagskonference

Op til 8 timer

Middag

Op til 4 timer

Mulighed for tilkøb af bar, dessertvin, natmad, blomster, duge, underholdning og musik.

Man kan ikke være for tidligt ude når det kommer til eventplanlægning

Det er altid en god idé at være ude så hurtigt som muligt med forberedelserne, da rigtigt mange af de populære datoer bliver booket flere år i forvejen. Så kontakt os gerne allerede i dag, for at få et uforpligtende tilbud og høre om ledigheden på den dato I ønsker.

Vi bestræber os på at svare tilbage inden for 2 hverdage